Yine hatırladığınız üzere, bu yılda (daha bir kaç ay önce) bu kez roller değişmiş, taraftarlar Anadolu Efes oyuncuları için seslendirmişti aynı şarkıyı, gizli kamera eşliğinde...
Taraflı tarafsız bir çok kişinin takdirini kazandılar. Şahsen ben çok beğenerek ve heyecanla izlemiştim.
Anadolu Efes'in isim değişikliğinden sonra (Efes Pilsen'den Anadolu Efes ismine geçiş) bazılarına start bazılarına ağırlık verdiği,
** Yeni İmaj (Logo ve İsim)
** Yeni internet sitesi,
** Efes Fan Kart projesi,
** Efes Kızları
** Lisanslı Ürün Satışı
** Bu imaja ve stratejilere ait bilinirliği artırmaya yönelik çalışmalar,
** Var olan taraftar grubu ile duygusal bir bağ kurmak/sadakat,
** Taraftar tabanına yenilerini ekleme isteği,
** Seyircileri tribünlere çekmek vs...
gibi hedeflerle hayata geçirdiği ve bütün bunları tamamlayıcı bir niteliğe sahip olduğunu düşündüğüm bu reklam serisinin sonunda Anadolu Efes arzu ettiği hedeflerin neresindedir açıkçası onu henüz bilmiyorum (araştıracağım zira önemli bir örnek) ama bu yıl yayınladıkları ve serinin ikincisi niteliğinde olan gizli kameralı reklam filmine ait, nette rastladığım (sosyal medya ve basın yansımalarını içeren) bir infografik'i sizlerle paylaşmak isterim (En altta) Gayet başarılı istatistiklere ulaşılmış görüldüğü üzere.** Yeni İmaj (Logo ve İsim)
** Yeni internet sitesi,
** Efes Fan Kart projesi,
** Efes Kızları
** Lisanslı Ürün Satışı
** Bu imaja ve stratejilere ait bilinirliği artırmaya yönelik çalışmalar,
** Var olan taraftar grubu ile duygusal bir bağ kurmak/sadakat,
** Taraftar tabanına yenilerini ekleme isteği,
** Seyircileri tribünlere çekmek vs...
Editörün Yorumu:
Sadece işin şarkı boyutuna değinmek ve taraftarı ile yeterli bağı kuramamış olan spor kulüplerine seslenmek istiyorum bu postta..
"Şarkılarınız nerede? Şarkılar hayran kitlenizin ve hakkınızda konuşan sayısının hızla büyümesine ve aynı zamanda salon ve stadyumlarınızı doldurmaya yardımcı, güçlü bir pazarlama fikridir."
Örnek Video: Fenerbahçe 100. yıl marşı
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder