Reklam Alanı

Türk Futbol Markaları Konumlandırma Tablosu...



Marketing Türkiye yazarlarından Güven BORÇA, Millward Brown tarafından yakın bir geçmiş zamanda yapılan "Türk Futbol Markaları Konumlandırma" araştırmasını, kendi fikirlerini de katarak köşesinde güncellemiş ve bir tablo oluşturmuş. Aşağıda paylaşıyoruz. Yoruma açık, o açıdan Yorum sizin!



Güven BORÇA :
"Türk futbol markaları konumlandırma tablosu 
Bu tabloyu en son Millward Brown araştırması sonuçlarına bakarak yenilemek istedim. Ancak detaylı raporu alamadığım için dergide gördüğüm kadarıyla yaptım. Araştırmada Fenerbahçe’ye yönelik bulguların son olaylardan etkilendiğini düşünüyorum. Bence normal Fener o değil. 
Aşağıdaki tabloda bazı satırlar mevcut durumu, bazıları benim önerimi yansıtıyor. Bir gün birilerinin böyle bir şeyi hayata geçireceği hayaliyle…"
                                                                    Alıntı: Marketing Türkiye (Güven BORÇA)


  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder